Dots nails

M-am hotarat sa fac acest model de unghii deoarece tocmai imi procurasem instrumentele dots si trebuia sa le folosesc din plin :) mie mi-au placut foarte mult cum au iesit.


 

Pasul 1: la inceput am aplicat un strat cu lacul pentru baza-protector.
Pasul 2: am facut bulinele colorate cu instrumentul nr.2 deoarece este mai mare. Pe o foaie curata pune-ti cateva picaturi de lac color si apoi introduce-ti instrumentul in lac si faceti bulina pe unghie.
Pasul 3: cu intrumentul nr.3 din imagine, am facut bulinele albe pe fiecare bulina colorata.
Pasul 4: la final am aplicat un strat de lac incolor pentru ca manichiura sa dureze mai mult.
Sper ca v-au placut si voua bulinele! Dupa cum am mai precizat daca nu aveti intrumentul dots, nu este nicio problema, il puteti inlocui cu un bat de chibrit, dar partea rotunda. Pentru bulinele mai micute, puteti folosi o scobitoare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu