Pink nails

Ideea acestei manichiuri mi-a venit intr-o zi in care, din pacate a trebuit sa-mi tai unghiile foarte mici (urasc unghiile mici). Atunci m-am gandit ca unghiile mele vor arata foarte bine cu o culoare deschisa (vor parea si mai mari), si pentru ca aveam instrumentul dots aproape, mi-am facut si niste puncte mici.


Aveti nevoie de: un lac de unghii roz, un lac de unghii negru si instrumentul dots.


Pasul 1: aplicati inainte de toate un strat cu lacul de unghii baza-protector.
Pasul 2: aplicati lacul de unghii roz pe toata unghia.
Pasul 3: pe o foaie alba puneti cateva picaturi de lac negru, si realizati primele puncte mari. Dupa ce terminati punctele mari, treceti la cele mici.
Instrumentul dots are doua capete, una mai groasa si alta mai subtire. Pentru punctele groase folositi partea mai groasa, iar pentru punctele mici partea mai subtire.
Daca nu aveti instrumentul dots, il puteti inlocui cu un bat de chibrit pentru punctele mari si o scobitoare pentru cele mici.
Si asta este tot! Unghiile voastre vor arata foarte frumoase, chiar daca sunt mici. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu