Unghii cu fulgi de nea

Afara este iarna, insa zapada nu-si face inca aparitia, de aceea mi-am facut o manichiura cu fulgi de nea. Am folosit un rosu sclipitor pe toata unghia si am pictat niste fulgi albi.

Pentru snowflakes nails aveti nevoie de: un lac de unghii rosu, unul alb, o pensula pentru nails art si un instrument dots.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza-protector.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul de unghii rosu.
Pasul 3: cu ajutorul unei pensule pt nails art sau o scobitoare trasati 3 linii cu lacul alb ca in imaginea de mai jos.
Pasul 4: acum pictati fulgul de nea, trasand linii mici de o parte si de alta a liniilor mari.

Pasul 5: cu ajutorul instrumentului dots, sau a unui bat de chibrit, faceti cateva buline pe unghie.
 Unghiile cu fulgi de nea sunt gata!
Va multumesc pentru vizualizare!

6 comentarii:

ophelia1983 spunea...

foarte utile explicatiile..unghiute de efect si simplu de facut si pentru niste incepatoare asa ca mine!

Ana Bianca spunea...

Ms frumos, ma bucur ca iti sunt de folos sfaturile mele si mult succes in realizarea modelelor de unghii!

another Me spunea...

Foarte frumoase unghiile tale!

Diana Melania spunea...

eu una iti multumesc frumos pentru ca ne impartasesti la altora modelele tale,pentru ca si ca sa explici ,trebuie intr-o anumita masura sa stii cum sa o faci.bravo!

Ana Bianca spunea...

Multumesc, si te mai astept pe blog.

Unknown spunea...

buna imi poti zice de pe ce site ti-ai achizitionat intrumentele?ms

Trimiteți un comentariu