Butterfly nails

Pentru saptamana care urmeaza sa inceapa, am ales un model mai elegant, cu un french simplu si un fluture colorat. Cand nu doriti sa dati gres cu manichiura, puteti alege french-ul (un model simplu si elegant).


Pentru butterfly nails aveti nevoie de: un lac de unghii verde, portocaliu, un lac alb, negru, o pensula si un instrument dots pentru realizarea punctelor.
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat, pentru protectia unghiei.
Pasul 2: realizati un french simplu cu lacul de unghii verde.
Pasul 3: cu ajutorul unei pensule, pictati aripile fluturelui. Eu am ales un lac portocaliu.
Pasul 4: cu lacul negru, trasati un contur al aripilor.
Pasul 5: faceti corpul fluturelui cu lacul negru, iar in varf cu instrumentul dots, pictati o bulina.
Pasul 6: cu instrumentul dots, faceti mici puncte, peste conturul negru.

Pasul 7: la final, aplicati un strat final cu lacul top-coat.

Manichiura mea cu fluturasi este gata si sper sa o incercati si voi!
Va multumesc pentru vizualizare!

1 comentarii:

Manases Andrea spunea...

Foarte dragut acest model, imi place foarte mult!

Trimiteți un comentariu