French auriu

In sfarsit, mi-am achizitionat si eu o cutie cu foita aurie, si m-am gandit ca cea mai reprezentativa manichiura este french-ul. In acest mod, am pus cel mai bine in evidenta foita. Ca si baza am ales o nuanta inchisa.

Pentru acest french cu foita aurie aveti nevoie de: un lac de unghii violet, foita aurie si un lac incolor.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul violet pe toata unghia.
Pasul 3: taiati bucati mici de folie aurie
Pasul 4: lipiti folia aurie pe fiecare unghie in parte, si dati un strat cu un lac incolor (pentru a fixa foita pe unghie).
Pasul 5: aplicati un strat cu lacul top-coat.
 Unghiutele sunt gata, iar voi veti avea o manichiura stralucitoare :)

Va multumesc pentru vizualizare!

1 comentarii:

NATALiJA WANTS YOU! ♥ spunea...

super pretty *____________*


<33333

___________________________

natalijayasmina-b.blogspot.com

Trimiteți un comentariu