Leaves Autumn nails

Nu demult mi-am luat si eu o stampila de la Konad si am vrut sa o testez. Afara fiind toamna, m-am gandit ca cel mai reprezentativ model sunt frunzele uscate. Mi-am luat o matrita din comert cu frunze si am inceput sa-mi fac unghiutele. Vreau sa va spun ca stampiluta Konad nu m-a dezamagit deloc, este foarte buna, reda foarte bine modelul de pe matrita, si nu este necesar un lac de unghii special. Pentru stampila din comert, lacul de unghii special era o necesitate (altfel nu se imprima modelul pe stampila).

Pentru acest model autumn nails aveti nevoie de: un lac de unghii alb, visiniu, vilet inchis si maro, o matrita cu frunze si stampila Konad.
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: realizati un french manicure normal, sau un french sponge manicure cu buretele.
Pasul 3: aplicati un strat cu un lac de unghii cu sclipici
Pasul 4: alegem un model de frunza, punem lac de unghii pe model, stergem surplusul si apoi apasam usor cu stampila pe model, iar apoi pe unghie. Procedeul este unul foarte simplu ;)



 

Pasul 5: aplicam un strat cu lacul top-coat.


Sper ca v-a placut manichiura mea de toamna si va multumesc pentru vizualizare!

2 comentarii:

Manases Andrea spunea...

Foarte frumos modelul, perfect pentru aceasta perioada!

Unknown spunea...

da, dar daca n-am acest set ce sa ma fac? Nimic, pai si normal!

Trimiteți un comentariu